Tostrams Helpcentrum
Welkom bij het Tostrams Helpcentrum. Onderstaand treft u drie categorieën waar uw vraag over kan gaan. Onder deze categorieën vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden.
Meest gestelde vragen
-
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
- Ga in uw persoonlijke instellingen naar "Mijn gegevens".
- Hier kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen en onderaan de pagina kunt u uw emailadres en/of wachtwoord wijzigen.
- Klik op "WIJZIG". Vergeet niet na het bewerken van uw gegevens op "OPSLAAN" te klikken.
- Na het wijzigen van uw emailadres, ontvangt u automatisch een mail om deze wijziging te bevestigen. Deze mail kan in de map ongewenste items/SPAM terechtkomen.
Let op: u kunt uw wachtwoord 1x per 24 uur wijzigen.
-
Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen, hoe doe ik dat?
Rekeningnummer wijzigen bij geen automatische incasso
Bij de volgende factuur kunt u via de betaallink in de mail zelf kiezen van welk rekeningnummer het bedrag moet worden afgeschreven.
Rekeningnummer wijzigen bij automatische incasso
Stuur een verzoek om het rekeningnummer te wijzigen naar de de klantenservice. Wij zullen vervolgens de machtiging voor automatische incasso intrekken. Voor de volgende betaling ontvangt u een factuur per e-mail. Via de betaallink in deze mail kunt u aangeven van welk nieuw rekeningnummer het bedrag moet worden afgeschreven.
-
Ik heb me ingeschreven voor een nieuwsbrief maar ontvang deze niet, hoe kan dit?
- Controleer eerst of u daadwerkelijk staat ingeschreven voor de desbetreffende nieuwsbrief in uw "Mijn nieuwsbrieven" (vergeet niet uw keuzes op te slaan).
-
Bent u aangemeld maar staat de e-mail niet in uw inbox? Controleer dan of de e-mail in uw spam/ongewenst post staat. Staat de Nieuwsbrief hier in, selecteer het bericht en klik op ‘Geen ongewenste mail’ of ‘Not junk’. De volgende keer ontvangt u de mail direct in uw inbox.
-
Hoe wijzig ik van abonnementsvorm?
Hoe stap ik van een maandabonnement over naar een jaarabonnement?
Bij het afsluiten van een jaarabonnement wordt het maandabonnement aan het einde van de lopende abonnementsperiode automatisch omgezet in een jaarabonnement. U hoeft zich dus geen zorgen te maken om een dubbel abonnement.
LET OP: Uw jaarabonnement op Premium gaat in nà uw lopende abonnementsperiode. Mocht de betaling van uw lopende maandabonnement nog niet voltooid zijn, dan zien wij deze alsnog graag tegemoet.
Uw abonnementsgegevens kunt u inzien via
"Mijn abonnementen".
-
Hoe kan ik mijn abonnement op Tostrams Premium opzeggen?
U kunt een opzegging van uw abonnement doorgeven aan klantenservice@tostrams.nl. Zij zullen de opzegging voor u in behandeling nemen en verwerken.
De stopzetting van een Tostrams Premium maandabonnement gaat in vanaf de eerstvolgende maand. Halverwege de maand kunt u uw abonnement stopzetten noch restitueren. Het Tostrams Premium jaarabonnement is per jaar opzegbaar. Opzegging van de particuliere abonnementen na automatische verlenging kan met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.