Tostrams Premium

Een abonnement op Tostrams Premium geeft u toegang tot extra verdieping, inzichten en concrete tips die normaal enkel voor professionals beschikbaar zijn. De toegang tot deze extra kennis geeft u de informatie die nodig is om betere beleggingsbeslissingen te nemen. De tips, adviezen en analyses die u ontvangt zijn samengesteld door onze Tostrams analisten; professionele analisten en beurswatchers die concrete tips en adviezen zelf opvolgen met daadwerkelijke transacties en portefeuilles.
Bekijk uw abonnement bij Tostrams.

Terug naar het overzicht

Algemeen

  • Wat kost Tostrams Premium?

    Tostrams Premium
    Het Tostrams Premium maandabonnement is er voor de particuliere klant en de klant woonachtig in het buitenland. De standaardkosten voor het Tostrams Premium maandabonnement bedraagt €24,95 per maand. De standaardkosten voor het Tostrams Premium jaarabonnement bedraagt €299,40.

    Genoemde prijzen kunnen afwijken in het geval van een (tijdelijk) actieaanbod. De incasso van Tostrams wordt uitgevoerd door Buckaroo.

  • Wat zijn de voordelen van Tostrams Premium?
    7 voordelen van een Premium-abonnee:
    1. Toegang tot dagelijks geüpdatete aandelenanalyses en marktcommentaar.
    2. Ontvang concrete koop- en verkoopsignalen van ruim 500 instrumenten.
    3. Ontvang dagelijks onze nieuwsbrieven met de laatste tips en adviezen.
    4. Toegang tot 4 modelportefeuilles.
    5. Toegang tot de aandelenselector.
    6. Stel persoonlijke alerts in op koersniveaus en technische signalen.
    7. Krijg toegang tot de TA cursusmateriaal en het Tostrams 10-stappenplan.
  • Hoe kan ik inloggen bij Premium?

    Als u Premium-abonnee bent geworden kunt u inloggen via 'INLOGGEN' rechtsboven op Tostrams.nl of klik hier.
    Het is aan te raden om het vinkje 'onthouden' aan te zetten. Zo blijft u ingelogd en krijgt u geen advertenties meer te zien als u op Tostrams.nl komt. U kunt dan alle Premium-adviezen lezen en tools gebruiken.

  • Is het mogelijk meerdere keren aan te melden voor een actieaanbod?

    U kunt alleen gebruik maken van een actieaanbod als u in de afgelopen 6 maanden niet eerder gebruik heeft gemaakt van een actieaanbod. Als u zich dus binnen deze 6 maanden nogmaals aanmeldt voor een actie van Tostrams Premium betaalt u vanaf de eerste maand/het eerste jaar het volledige bedrag.

  • Hoe neem ik een abonnement op Tostrams Premium?

    Het afsluiten van een abonnement op Tostrams Premium is zeer eenvoudig en kunt u doen via Premium.tostrams.nl.

  • Ik ben lid geworden maar heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

    Controleer eerst uw spam/ongewenste mail. Staat de bevestigingsmail hier in? Selecteer dan het bericht en klik op ‘Geen ongewenste mail’ of ‘Not junk’. De volgende keer krijgt u de mail direct in uw inbox.


    Staat de bevestigingsmail ook niet bij de spam/ongewenste mail? Doorloop dan onderstaande stappen:
    1. Klik hier om een nieuwe bevestingsmail toe te laten sturen.
    2. Voer uw emailadres in die u gebruikt heeft bij uw aanmelding en klik op "Reset wachtwoord".
    3. U ontvangt een e-mail met instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
    4. Creëer een sterk wachtwoord (Minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 vreemd teken).
    5. Vul dit wachtwoord met uw emailadres in het inlog scherm.
    6. Er wordt nu opnieuw een bevestigingsmail naar u opgestuurd.
  • Bij het inloggen krijg ik de melding ‘Geen geldige e-mailadres/wachtwoord combinatie’. Hoe los ik dit op?
    Deze foutmelding kunt u oplossen door onderstaande stappen te doorlopen:
    1. Klik hier om een nieuwe bevestigingsmail toe te laten sturen.
    2. Voer uw emailadres in die u gebruikt heeft bij uw aanmelding en klik op "Reset wachtwoord".
    3. U ontvangt een e-mail met instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
    4. Creëer een sterk wachtwoord (Minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 vreemd teken).
    5. Vul dit wachtwoord met uw emailadres in het inlog scherm.
    6. Er wordt nu opnieuw een bevestigingsmail naar u opgestuurd.

    Mocht dat niet lukken, dan heeft u uw account misschien nog niet geactiveerd. Er is dan een e-mail gestuurd met een activeringslink. Als u hierop klikt is uw account geactiveerd.

  • Wat gebeurt er na de eerste maand met een actieaanbod van het Tostrams Premium maandabonnement?

    U zult doorlopend gebruik kunnen maken van alle voordelen die Tostrams Premium u biedt. Na de eerste maand zal het Tostrams Premium abonnement automatisch doorlopen en is maandelijks opzegbaar.

  • Hoe kan ik mijn abonnement op Tostrams Premium opzeggen?

    U kunt een opzegging van uw abonnement gemakkelijk en snel zelf regelen via de Mijn abonnementen tab in uw Mijn Tostrams omgeving. Achter uw lopende abonnementen kunt u aangeven welke aanpassing u exact door wilt voeren aan uw abonnement.

    De stopzetting van een Tostrams Premium maandabonnement gaat in vanaf de eerstvolgende maand. Halverwege de maand kunt u uw abonnement stopzetten noch restitueren. Het Tostrams Premium jaarabonnement is per jaar opzegbaar. Opzegging van de particuliere abonnementen na automatische verlenging kan met inachtneming van een opzegtermijn van een maand. Zakelijke Premium abonnementen en jaarabonnementen buiten Nederland en België worden wel met een jaar verlengd. Zie voor meer informatie de algemene voorwaarden.

  • Hoe stap ik van een maandabonnement over naar een jaarabonnement?

    Bij het afsluiten van een jaarabonnement wordt het maandabonnement aan het einde van de lopende abonnementsperiode automatisch omgezet in een jaarabonnement. U hoeft zich dus geen zorgen te maken om een dubbel abonnement.

    LET OP: Uw jaarabonnement op Premium gaat in nà uw lopende abonnementsperiode. Mocht de betaling van uw lopende maandabonnement nog niet voltooid zijn, dan zien wij deze alsnog graag tegemoet. Uw abonnementsgegevens kunt u inzien via "Mijn abonnementen".

  • Waar kan ik mijn abonnementsgegevens inzien of wijzigen?
    1. Uw abonnementsgegevens kunt u inzien in de Mijn Tostrams-omgeving onder het menu "Mijn abonnementen".
    2. Log eventueel eerst in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    3. In de Mijn abonnementen-omgeving kunt u zien welk abonnement u heeft, uw factuur betalen en u kunt hier uw abonnement eventueel wijzigen/opzeggen via "Aanpassen".

Artikelen

  • Hoe vaak verschijnen er Tostrams Premium-artikelen?

    De markt is altijd in beweging en onze Tostrams-analisten zit er bovenop. Daarom verschijnt er meerdere keren per werkdag een Premium-artikel op onze website.

  • Kan ik met Premium alles op Tostrams.nl lezen?

    Ja. Het voordeel van Tostrams Premium is ook dat wij u voorzien van meer informatie en meer diepgang. Dit wordt mede mogelijk gemaakt doordat u beschikt over de toegang tot alle informatie op Tostrams.nl. Tevens ziet u geen display advertenties meer op Tostrams.nl.

  • Kan ik de artikelen ook opslaan/printen?

    Zodra u het artikel heeft geopend kunt u via de rechtermuisknop de optie afdrukken selecteren. Alle artikelen die wij publiceren zullen beschikbaar blijven op onze site. Via de zoekfunctie is het gemakkelijk om een artikel terug te vinden. Het is echter niet mogelijk een artikel op uw eigen computer op te slaan.

Betalen

  • Ik wil een factuur ontvangen, kan dat?

    Indien u een zakelijk Tostrams Premium abonnement heeft afgesloten op uw bedrijfsnaam heeft u recht op een factuur. De factuur wordt automatische per e-mail toegestuurd.

    Heeft een Tostrams Premium abonnement als particuliere klant afgesloten, dan wordt er geen factuur toegestuurd. De afschriften op uw bankrekening gelden in dit geval als uw betalingsbewijs.

  • Hoe zet ik mijn particuliere abonnement om naar een zakelijk abonnement?

    Voor het wijzigen van uw abonnement (van particulier naar zakelijk), dient u de nieuwe abonnementsvorm af te sluiten. Dit kunt u doen door naar deze site te gaan en de gewenste abonnementsvorm te kiezen. In de tweede stap kunt u aangeven dat u de factuur op bedrijfsnaam wilt ontvangen en kunt u uw bedrijfsnaam invullen.

    Na het afsluiten wordt de huidige abonnementsvorm aan het einde van de lopende abonnementsperiode automatisch omgezet in de nieuwe abonnementsvorm. U hoeft zich dus geen zorgen te maken om een dubbel abonnement.

    LET OP: de nieuwe abonnementsvorm op Tostrams Premium gaat in na uw lopende abonnementsperiode. Mocht de betaling van uw lopende abonnement nog niet voltooid zijn, dan zien wij deze alsnog graag tegemoet. Uw abonnementsgegevens kunt u inzien via 'Mijn abonnementen'.

  • Hoe kan ik mijn factuur voor Tostrams Premium betalen?
    1. Ga naar Mijn abonnementen in uw Mijn Tostrams-omgeving.
    2. Log indien nodig eerst in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    3. Kijk vervolgens onder "Openstaande rekeningen" en klik op "Betaal nu".
    4. Selecteer de gewenste betaalmethode en voltooi de betaling
  • Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen, hoe doe ik dat?
    Rekeningnummer wijzigen bij geen automatische incasso

    Bij de volgende factuur kunt u via de betaallink in de mail zelf kiezen van welk rekeningnummer het bedrag moet worden afgeschreven.

    Rekeningnummer wijzigen bij automatische incasso

    Stuur een verzoek om het rekeningnummer te wijzigen naar de Tostrams Klantenservice. Wij zullen vervolgens de machtiging voor automatische incasso intrekken. Voor de volgende betaling ontvangt u een factuur per e-mail. Via de betaallink in deze mail kunt u aangeven van welk nieuw rekeningnummer het bedrag moet worden afgeschreven.

  • Ik heb mijn abonnement beëindigd maar ontvang alsnog een factuur of herinnering, hoe kan dat?

    Met Tostrams Premium heeft u een doorlopend abonnement dat u op ieder gewenst moment kunt opzeggen. De stopzetting van uw Tostrams Premium abonnement gaat in na afloop van uw huidge abonnementsperiode. Beëindigt u uw abonnement gedurende een lopende abonnementsperiode dan dient u voor deze periode dan ook te betalen.

    De startdatum en einddatum van uw abonnement kunt u inzien via Mijn abonnementen. Tevens vindt u op deze pagina de eventueel openstaande rekeningen.

  • Welke manieren van betalen ondersteunt Tostrams?

    Wij bieden u het gemak van iDeal of een elektronische machtiging. Wij zullen na verificatie van uw rekeningnummer het abonnementsbedrag maandelijks automatisch incasseren zodat u geen omkijken heeft naar de betaling en altijd van de voordelen van Tostrams Premium kunt gebruikmaken. Voor inwoners buiten Nederland en België is het alleen mogelijk om een jaarabonnement af te sluiten. Dit gebeurt op basis van een factuur.

  • Het lukt niet om te betalen met Bancontact. Wat nu?

    Mogelijk heeft dit te maken met 3D Secure. Helaas komt fraude op internet nog steeds voor. Met die reden hebben wij voor betalingen met bancontact 3D Secure of 3DS / 3 DS. Dit zorgt ervoor dat risico’s bij online betalingen aanzienlijk verminderen. Bij de verificatie van online Bancontact betalingen, waarbij de kaartgegevens worden gebruikt ter identificatie, wordt door een 3-D Secure actie gewaarborgd. Na het invullen van de kaartgegevens zal de gebruiker worden gevraagd om een extra code te delen. Deze kan worden gegenereerd door gebruik te maken van de digipass of kaartlezer, welke voor deze kaart beschikbaar is gesteld door de uitgevende bank. Indien het alsnog niet lukt om te betalen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

  • Wanneer vindt de incasso plaats?

    Zodra wij uw aanmelding in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u binnen 7 werkdagen de eerste automatische incasso. Deze automatische incasso wordt uitgevoerd door Buckaroo. De volgende automatische incasso zal een maand na de eerste incassodatum plaatsvinden.

  • Ik heb Mijn Tostrams abonnement netjes betaald, maar ik krijg toch een herinnering/aanmaning. Hoe kan dit?

    De verwerking van uw betaling en het aanmaken van de herinnering kunnen elkaar gekruist hebben. Indien u reeds betaald heeft, kunt u de herinnering als niet ontvangen beschouwen. Blijft u de herinnering ontvangen? Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan. Wij willen u dan verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij willen u dan ook verzoeken om bij de melding meteen een kopie, scan of print-screen van uw bankafschrift mee te sturen, zodat de kwestie zo spoedig mogelijk afgehandeld kan worden.

  • Waar kan ik het bankrekeningnummer vinden om mijn factuur te betalen?

    Indien u een factuur, herinnering of aanmaning ontvangen heeft, kunt u een betaallink opvragen door in te loggen via Mijn Tostrams.

    Dit gaat als volgt:
    1. Ga naar uw "Mijn abonnementen".
    2. Log waar nodig eerst in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    3. Kijk vervolgens onder het kopje "openstaande rekeningen"
    4. Klik op "Betaal nu".
    5. Kies voor "overschrijving" en u ziet de benodigde betaalgegevens staan, inclusief het bankrekeningnummer. Vergeet niet alle betalingsgegevens (abonnee- en factuurnummer) te vermelden bij uw betaling.
  • Kan ik een zakelijk abonnement afsluiten?

    Voor bedrijven is het mogelijk om een zakelijk abonnement af te sluiten. Voor het aanmelden van een zakelijk abonnement dient u zich als professioneel belegger aan te melden en hierbij de benodigde bedrijfsgegevens in te vullen. U ontvangt een factuur per mail (géén pdf). Het is niet mogelijk om de factuur op een ander emailadres te laten bezorgen.

  • Kan ik vanuit het buitenland een abonnement afsluiten?

    Ja, vanuit het buitenland kunt u een abonnement afsluiten.

  • Waarom is er geld van mijn rekening afgeschreven?

    In de omschrijving van de afschriften treft u extra informatie over de incasso. Daarnaast vindt u in het overzicht van uw Mijn abonnementen pagina een overzicht van uw (lopende) abonnementen bij Tostrams.

  • Hoe kan ik mijn verlenging betalen?

    Indien u een factuur, herinnering of aanmaning ontvangen heeft, kunt u een betaallink opvragen door in te loggen via Mijn Tostrams.

    Dit gaat als volgt:
    1. Ga naar uw "Mijn abonnementen".
    2. Log waar nodig eerst in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    3. Kijk vervolgens onder het kopje "openstaande rekeningen"
    4. Klik op "Betaal nu".
    5. Kies voor "overschrijving" en u ziet de benodigde betaalgegevens staan, inclusief het bankrekeningnummer. Vergeet niet alle betalingsgegevens (abonnee- en factuurnummer) te vermelden bij uw betaling.
  • Kan ik een Tostrams Premium abonnement cadeau geven?

    Dit is mogelijk. U kunt er zelf voor kiezen op welke naam en adres u een abonnement laat bezorgen.

Adviezen

  • Wat als de Tostrams Analisten er naast zit met hun advies?

    Hoewel wij er altijd naar streven een zo goed mogelijk advies te geven, kan het natuurlijk voorkomen dat onze verwachting niet uitkomt. Naderhand evalueren wij dan ook waarom ons advies (niet) overeenkomt met de werkelijkheid.

  • Proberen de Tostrams Analisten niet gewoon hun eigen visie op te leggen?

    Onze Tostrams Analisten bestaan uit professionele analisten die continu gefocust zijn op de koop- en verkoopkansen in de markt. Ze delen hun expertise door u te voorzien van adviezen en onderbouwingen die u helpen een weloverwogen beleggingsbeslissing te nemen. U voorzien van professionele informatie is onze expertise maar de uiteindelijke beleggingsbeslissing laten wij altijd aan uzelf over.

  • Ik wil graag persoonlijk advies over een aandeel, kan dat?

    Helaas. Wij mogen u, in opdracht van de Autoriteiten Financiële Markten, geen persoonlijk advies geven.