Algemene vragen
Tostrams.nl is een groot beleggingsplatform en heeft veel handige functionaliteiten voor u ontwikkeld, die u helpen bij uw beleggingen. Dit kan natuurlijk enkele vragen oproepen. Hieronder staan de algemene vragen over Tostrams.nl.
-
Ik ontvang de mail niet om mijn wachtwoord te resetten, wat nu?
Het kan incidenteel voorkomen dat deze e-mail terecht is gekomen in de ongewenst post / spam. Controleer daarom altijd deze mogelijkheden.
Heeft u deze e-mail ook niet ontvangen in de ongewenste post / spam? Neem dan contact met ons op via klantenservice@tostrams.nl.
-
Ik ontvang de nieuwsbrieven niet waar ik voor ben aangemeld, wat nu?
Controleer eerst in Mijn nieuwsbrieven of u zich bent aangemeld voor de desbetreffende nieuwsbrief.
Bent u aangemeld voor de nieuwsbrief en ontvangt u alsnog deze nieuwsbrief niet? Het kan incidenteel voorkomen dat deze e-mail terecht is gekomen in de ongewenst post / spam. Controleer daarom altijd deze mogelijkheden.
Heeft u deze e-mail ook niet ontvangen in de ongewenste post / spam? Neem dan contact met ons op via klantenservice@tostrams.nl.
-
Wat zijn de voordelen van een Tostrams account of Tostrams Premium lidmaatschap?
Voordelen met een Tostrams account:
- Diverse Tostrams Nieuwsbrieven
- Persoonlijke Watchlist
- Persoonlijke Portefeuille
- Het laatste Beursnieuws en Koersen.
Met een Tostrams account kunt u lid worden van Tostrams Premium. Lees hier meer over Tostrams Premium
7 voordelen van een Premium-abonee:
- Toegang tot dagelijks geüpdatete aandelenanalyses en marktcommentaar.
- Ontvang concrete koop- en verkoopsignalen van ruim 500 instrumenten.
- Ontvang dagelijks onze nieuwsbrieven met de laatste tips en adviezen.
- Toegang tot 4 modelportefeuilles.
- Toegang tot de aandelenselector.
- Stel persoonlijke alerts in op koersniveaus en technische signalen.
- Krijg toegang tot de TA cursusmateriaal en het Tostrams 10-stappenplan.
-
Waar vind ik de algemene voorwaarden van Tostrams?
Klik hier en u gaat direct naar de algemene voorwaarden van Tostrams.
-
Hoe meld ik een fout of verbetering voor de website?
Heeft u een fout gevonden of verbetering voor de website? Dan horen wij dat graag. Mail dit naar info@tostrams.nl.
-
Wat doet Tostrams met mijn persoonlijke gegevens?
IEX Media wil uw lidmaatschap zo makkelijk en relevant mogelijk maken. We maken hiervoor gebruik gebruik van de account gegevens, die uw met ons heeft gedeeld. Het gaat hier onder andere om uw personalia, email en abonnementen. Deze data gebruiken we zodat we u gepersonaliseerde content kunnen aanbieden, dat we u op de hoogte kunnen houden omtrent de nieuwste ontwikkelingen aangaande onze producten en dat we u relevante boodschappen van derden kunnen tonen. Uw accountgegevens zijn altijd beschermd. en daarbij bewaken wij uw privacy zorgvuldig.
Wilt u meer weten? Lees dan hier onze Privacyverklaring.
-
Ik wil dat Tostrams al mijn gegevens verwijdert, wat moet ik doen?
In Mijn privacy kunt u inzien welke browsergegevens wij van u bewaren. Onderaan de pagina kunt u eenvoudig uw browsergegevens zelf verwijderen.
Voor vragen of verzoeken omtrent de privacy en verwijdering van uw account kunt u ons hier mailen. Wij zullen binnen 30 dagen op uw mail reageren.