Premium Beeld: Shopify Door Ivo Breukink op maandag 22 april 2024 Categorie: Analyse en Advies, Redactioneel, Analyse en Advies Bericht delen via: Kopieer link Betalingsverwerking groeimotor van Shopify Abonnementen voor het opzetten van webwinkels zijn al jaren niet meer de belangrijkste inkomstenbron voor Shopify. Het bedrijf biedt steeds meer diensten aan wat de hoge groei aanjaagt. Shopify maakt het voor bedrijven mogelijk om op een makkelijke manier zonder technische kennis een webwinkel op te starten. De abonnementen hiervoor waren in het verleden goed voor verreweg het grootste deel van de omzet. De laatste jaren worden echter andere inkomsten steeds belangrijker voor het bedrijf: bij de laatste kwartaalcijfers waren de abonnement-inkomsten nog maar goed voor ongeveer een kwart van de omzet. De rest van de omzet wordt verdiend aan het uitgebreidere dienstenaanbod, zoals het verwerken van betalingen voor klanten. Dit artikel is alleen voor abonnees. Wilt u verder lezen en meer rendement behalen? U leest onze Premium artikelen voor slechts 4,32 per week. Als abonnee van Tostrams ontvangt u onbeperkt toegang tot al onze onafhankelijke analyses en kooptips. Neem nu een abonnement op Tostrams en verhoog het rendement op uw beleggingen! Word abonnee Al abonnee? Log in
Dit artikel is alleen voor abonnees. Wilt u verder lezen en meer rendement behalen? U leest onze Premium artikelen voor slechts 4,32 per week. Als abonnee van Tostrams ontvangt u onbeperkt toegang tot al onze onafhankelijke analyses en kooptips. Neem nu een abonnement op Tostrams en verhoog het rendement op uw beleggingen! Word abonnee Al abonnee? Log in