Zoeken:

Meest gestelde vragen (met antwoorden)

Images CAMN2RKV

Handleiding TOSTRAMS.nl
(modules - Alerts -adviezen etc)

Welke producten heeft TOSTRAMS?

1. TOSTRAMS Brons: U wilt op de hoogte blijven van de activiteiten van TOSTRAMS (gratis)
2. TOSTRAMS Zilver: U wilt alléén de koop- en verkoopsignalen van de Nederlandse beurs
3. TOSTRAMS Goud: U bent een doe-hetzelver en wilt alles in eigen hand houden

Hoe log ik in voor TOSTRAMS Goud, Zilver of Brons?
Op de website TOSTRAMS.nl ziet u rechtsboven 'INLOGGEN'. Indien u hier op klikt, opent een venster waar u in het bovenste venster uw gebruikersnaam en in het tweede venster uw wachtwoord invult. Klik op NU INLOGGEN. Indien gewenst kunt u uw wachtwoord zelf aanpassen (zie rubriek MIJN GEGEVENS).
Zie ook Handleiding TOSTRAMS.nl

Hoe kan ik mijn Alerts instellen?

Nadat u bent ingelogd, gaat u naar MIJN Alerts (boven in uw scherm). Hier ziet u rechts in uw scherm 'Selecteer'. Klik op het pijltje achter 'selecteer' en zoek het betreffende fonds waarvan u Alerts wilt ontvangen. Vink aan wanneer u een signaal wilt ontvangen (bij wijziging steun, weerstand, etc.). Klik op BEVESTIGEN om uw keuze te activeren. LET OP: u kunt uiteraard alleen Alerts ontvangen van fondsen uit de door u gekozen module.
Alerts per gehele (lange of korte termijn) portefeuille kunt u aanvinken in de rubriek Portefeuille (in elke module). Zie ook Handleiding TOSTRAMS.nl

Hoe kan ik de Alerts (de-)activeren?
Klik (nadat u bent ingelogd) bovenaan de pagina op de rubriek 'Mijn TOSTRAMS > Mijn gegevens. Hier kunt u uw e-mailadres (de-)activeren (JA/NEE aanvinken). Vergeet niet op NU BIJWERKEN te klikken. Zie ook Handleiding TOSTRAMS.nl

Hoe ontvang ik de Turbo-signalen?
1. U logt in op Tostrams.nl en u gaat naar 'Mijn Tostrams' en dan naar 'mijn profiel'.
2. U vinkt aan of u de Turbo-signalen per mail wenst te ontvangen (check in de rubriek 'Mijn Tostrams' - 'mijn gegevens' of uw e-mailadres correct staat ingevuld)
3. Vergeet niet onderaan de pagina van 'mijn profiel' op wijzigingen opslaan te klikken om uw aanmelding te bevestigen. 

NB Indien u niet bent aangemeld voor de module Turbo, kunt u zich alsnog aanmelden, nadat u bent ingelogd, via de rubriek Mijn Tostrams>Mijn abonnement>Modules wijzigen. 
Meer informatie? Klik hier
Uitleg Turbo-selectie (pdf)

Waar kan ik de BLOG vinden?
Blog








De BLOG, dagelijkse bespreking van de beurs, kunt u vinden op de homepage van TOSTRAMS Goud en Zilver.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens of wachtwoord wijzigen?

Log eerst in op TOSTRAMS.nl en klik bovenaan de pagina op de rubriek 'Mijn Tostrams' en dan op 'Mijn gegevens'. Hier kunt u uw wachtwoord, adresgegevens en/of uw emailadres toevoegen of wijzigen. Vergeet niet op NU BIJWERKEN te klikken. Enkel mogelijk bij Goud- en Zilverabonnement. Zie ook Handleiding TOSTRAMS.nl

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Klik in het venster met INLOGGEN  op 'wachtwoord vergeten´ en vul uw e-mailadres in. Indien uw gegevens bij ons bekend zijn, ontvangt u een e-mail met uw wachtwoord. Als u de e-mail niet binnen enkele minuten in uw mailbox aantreft, kan het zijn dat deze in uw mailbox voor SPAM is terecht gekomen. Mocht u geen mail ontvangen, stuur dan een e-mailbericht naar info@tostrams.nl o.v.v. uw adresgegevens.

Welke modules heeft TOSTRAMS Goud en hoe voeg ik modules toe?
We hebben 10 modules: Nederland, Beleggingsfondsen, België, Diverse&Sectoren, Duitsland, Frankrijk, Landen, Nasdaq, Turbo en Wallstreet. De inhoud van de modules kunt u nalezen onder de i op de volgende pagina: /abonnement-goud.aspx
Een nieuwe module toevoegen/wijzigen kunt u doen in de rubriek MIJN TOSTRAMS>mijn abonnementen.

Waar kan ik mijn abonnement inzien of mijn factuur vinden?
Nadat u bent ingelogd, treft u (boven in het menu) de rubriek MIJN TOSTRAMS aan, klik hier en u ziet o.a. de subrubriek MIJN ABONNEMENT. In deze subrubriek kunt u uw abonnementsgegevens inzien, uw abonnement verlengen of wijzigen (wijzigen van modules), de volgende periode betalen of uw factuur afdrukken.
De facturatie van abonnementen wordt verzorgd door BUCKAROO-Online payment services, in opdracht van de TOSTRAMS Groep.

Facturatie/betaling van TOSTRAMS-abonnementen
De facturatie van abonnementen wordt verzorgd door BUCKAROO-Online payment services. We hebben voor Buckaroo gekozen vanwege hun betrouwbaarheid en gegarandeerde veiligheid. De verwerking van uw betaling duurt 2 à 3 werkdagen. Bij een machtiging ontvangt u, sinds 1 februari 2014, een (verplichte) vooraankondiging van afschrijving per mail.

Hoe meld ik mij aan voor TOSTRAMS Whatsapp?
whatsapp2







Voeg het nummer 06 16522744 toe aan uw contacten, stuur vervolgens via WhatsApp het bericht TOSTRAMS AAN. We sturen maximaal 2 berichten per dag, uiteraard óók afhankelijk van de beursomstandigheden.
Afmelden? Stuur via WhatsApp het bericht TOSTRAMS UIT.
Hoe kan ik opzeggen?
In de rubriek MIJN TOSTRAMS - 'Mijn abonnement' kunt u uw abonnement via een internetformulier opzeggen. U hoeft enkel in te vullen wat de reden van opzegging is. U kunt ook een e-mail sturen, met uw naam- en adresgegevens, naar info@tostrams.nl
NB Elk abonnement kan op elk gewenst moment ingaan en wordt automatisch verlengd, tenzij vier weken voor de vervaldatum schriftelijk is opgezegd. Uw opzegging wordt ALTIJD door de klantenservice bevestigd.
Mail -icon -grijs
meest gestelde vragen
















Voeg het nummer 06 16522744 toe aan uw contacten, stuur vervolgens via WhatsApp het bericht TOSTRAMS AAN. We sturen maximaal 2 berichten per dag, uiteraard óók afhankelijk van de beursomstandigheden.
Afmelden? Stuur via WhatsApp het bericht TOSTRAMS UIT.